درحال بارگذاری ....
به هایپرتمپ خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه

دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه

تاریخ ارسال پست:
دوشنبه 24 اسفند 1394
نویسنده:
علمی پروژه
تعداد بازدید:
645

دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه

 

دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه در وب سایت حاضر(ایران مدرس) ارائه شده است. در سایت ایران مدرس، هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینهتدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصیسایر زبانهای خارجی و سایر دروس و رشته ها فعالیت دارند. علاوه بر تدریس و آموزش زبانهای خارجی و دروس ابتدایی، دبیرستان، دانشگاهی و کنکوری، در این وب سایت مطالب آموزشی و جزوه و نمونه سوالات امتحانی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است.

همانطور که گفته شد در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و فرانسه، آموزش در زمینه آزمونهای DELF ,TCF ,TEF ,TEFAQ ,TCFQ، آمادگی کنکور ارشد و دکتری زبان فرانسه، آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل و ... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان فرانسه و انگلیسی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان فرانسه و انگلیسی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای دانلود رایگان سوالات امتحانی زبان فرانسه، آلمانی و انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

کلمات کلیدی

دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش